Sura İskəndərli - Yalanlar - Mahni Sozleri - sarki Sozu - lyrics




YALANLAR



Söz - müzik : Sura İskəndərli
---



Gözümün önünde artık tüm anılar,
Beni söyle kim anlar
Bitirdi bizi şu yalanlar oldu - olanlar.

Sana nasıl anlatırdım olanları,
İçimde birikip kalanları,
Sor bir bakalım tüm yalanları nasıl farkettim?

Susarak oturdum öylesine,
Rastlamadım aşkın böylesine
Dönüşüp bir kulun kölesine bunu hazmettim.

Zaten yoksan yok ki manası,
Bu hayat da cabası.
Sevginin hiç olmadı kimselere faydası,
Sevenlerin boşa gitti çabası.

Susma gel yanıma
Hükm et her anıma
Göster cesaretini.

Durma çık gel canıma
Otur yanıma
Anlat ihanetini.




Sura İskəndərli - Yalanlar - Mahni Sozleri - sarki Sozu - lyrics Sura İskəndərli - Yalanlar - Mahni Sozleri - sarki Sozu - lyrics Reviewed by minbirmahni on Mayıs 31, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.