Sevgilim Söyləmə Vəfasız Mənə, Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics


"Sevgilim"
Söz: Süleyman Rüstəm
Mus: Cahangir Cahangirov
İfa: İslam Rzayev, 1987
1.
Sevgilim, söyləmə vəfasız mənə, mənə,
Mən ki, yad edirəm hər zaman, hər zaman səni.
Qəlbimdən bircə an qopara bilməz,
Nə boran, nə tufan, nə hicran səni.
loading...
2.
Yazmışam adını günə, aya, aya mən.
Düşmüşəm eşq adlı, eşq adlı bir sevdaya mən.
Səninçün gəlmişəm bu dünyaya mən,
Mənimçün yaradıb yaradan səni.
Sevgilim Söyləmə Vəfasız Mənə, Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Sevgilim Söyləmə Vəfasız Mənə, Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Reviewed by noname on Eylül 20, 2017 Rating: 5

2 yorum:

  1. "Sevgilim"
    Söz: Süleyman Rüstəm
    Mus: Cahangir Cahangirov
    İfa: İslam Rzayev, 1987
    1.
    Sevgilim, söyləmə vəfasız mənə, mənə,
    Mən ki, yad edirəm hər zaman, hər zaman səni.
    Qəlbimdən bircə an qopara bilməz,
    Nə boran, nə tufan, nə hicran səni. blogs music
    babi music
    blogspot music
    song music
    musics
    he music
    music-web
    saha music
    music alex

    YanıtlaSil
  2. Söyləmə vəfasız
    Söyləmə

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.