Nuri Darıxdım, Mahnı Sözləri

NURI SERINLENDIRICI
DARIXDIM
MAHNI SOZLERI





1 ci bend

Ürəyimdə sıxıntı dünəndən bu günə 
hardasan sevgilim darıxdım
Başqa bir istəyim yox sevirəm de mənə
Sənin o sözünə darıxdım


Harda olsan de mən gələrəm
Heç olmasa səni görərəm

Canım gözüm əzizim şirinim şəkərim
Nazlı yarım yaşam həvəsim
Bir gün səni görməsəm sıxılar ürəyim
Qəlb sevincim mənim tək eşqim

loading...
- nəq-
Darıxdım (4x)
Mənə səndən başqa dərman olan yox
Darıxdım (4x)
Səni görcək deyəcəyim sözlər çox...

2 ci bənd

Qəlbimin hakimisən yerini bilən yox
Düşünürəm səni darıxdım
Sən mənim çiçəyimsən ürəyi oxşayan
sənin ətrin üçün darıxdım







Nuri Darıxdım, Mahnı Sözləri Nuri Darıxdım, Mahnı Sözləri Reviewed by minbirmahni on Şubat 13, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.