Arzu Eyledim De Ben Sana Geldim - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler)

Turkuler Ezgiler
Sarki Sozleri Lyrics





Arzu Eyledim De Ben Sana Geldim

Arzu eyledim de ben sana geldim
Benim muradımı ver Hacı Bektaş
Medet, mürvet dedim, yüzümü sürdüm
Yüzümün karasın sil Hacı Bektaş Pir H.B.

loading...

Hayinler zulüm etti, yaktılar diri diri
Bitsin bu vahşetler demiyor biri
Yobazlar sürüsü, sakallar sivri
Ali`nin kılıcın çal Hacı Bektaş

Asalndoğan`ım der bu böyle kalmaz
Birleşmezsek canlar, menzil alınmaz
Akarsu, Nesimi, Hasret`ler ölmez
Barış güvercinlerini sal Hacı Bektaş







▶️Söz: Rıza Aslandoğan





#minbirmahni
#karaokesözler



Arzu Eyledim De Ben Sana Geldim - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler) Arzu Eyledim De Ben Sana Geldim - Şarkı Sözü Lyrics  (Türküler Ezgiler) Reviewed by noname on Şubat 08, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.