Mətanət Isgəndərli - Mənim Adım Eşq - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics

Metanet İsgenderli - Menim Adim Esq
Mahni Sozleri  - Sarki Sozu



Söz: Hacı Səyyar
Mus: Ruslan Səfəroğlu




Nəq:
Mənim adım eşq sevgimdən doydun
Mənim adım eşq bu adı sən qoydun




1:
.... .... ...    eşq ilə yaranıb tamam
Eşqnən hey gəzib dolanmısan sən
Unutma sən mənə qoyduğun adı
Eşqəmsə məmim üçün yaranmısan sən


Oyan bu röyadan oyan agah ol
Nə eşq atəşiyəm nə eşq közüyəm
Düşdüyüm sevdadan xəbərsiz olma
Səninçün əl çatmaz eşqin özüyəm...


Nəq:
Mənim adım eşq sevgimdən doydun
Mənim adım eşq bu adı sən qoydun...

2 ci bənd:
Bu sevgi dünyama qədəm qoymusan
Səndən səni alan mənəm məm
Eşqin çöllərində düşüb qalmısan
Səni o çöllərə salan mənəm mən...





#minbirmahni
#metanetiskenderli
#eshq
Mətanət Isgəndərli - Mənim Adım Eşq - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Mətanət Isgəndərli - Mənim Adım Eşq - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Reviewed by noname on Ocak 14, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.