Toprak Kardeşler - Yağmurum Ol - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri




Toprak Kardesler - Yagmurum ol
Sarki Sozleri - Lyrics - Text



Söz/Müzik: Toprak Kardeşler Düzenleme: Ömer Oral
---


Yağmurum Ol

Beni bir ben bilir, birde yağmurlar, O buz kalbine değse korlar, Beni mutlu sanmasınlar, içimden yüreğimi söküp aldılar.


loading...
Başkası dokunmasın aman, O gözlere yandım yar, Eller sana dokunurken, Yapamam, yaşayamam.. İçimde var yangınlar, Bir tek suçlu sensin yar, Ben "Seviyorum Seni!" dedikçe, Bastın kalbime közü aman... Nakarat: Yağmurum ol, Bu gece, benim ol, İçime, serpilen bir damla, Suyum ol.. Acım oldu senle, Hüzün doldu yürek, Talan oldu, Artık dayanamam...




minbirmahni
karaoke
Toprak Kardeşler - Yağmurum Ol - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri Toprak Kardeşler - Yağmurum Ol - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri Reviewed by minbirmahni on Şubat 15, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.