Bin Senelik Saygı Sana Yetmez Mi - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler)

Turkuler Ezgiler
Sarki Sozleri Lyrics



Bin Senelik Saygı Sana Yetmez Mi


Bin senelik saygı sana yetmez mi
Bir kahvenin hatırı var efendim
Ateş olan yerde duman tütmez mi
Bunu sağır Sultan bilir efendim...

loading...



Dur dur utanmaz
Hakkın emrine kanmaz
Dünyada adam yakan vay
Ahretde nasıl yanmaz...

Beni öz bacımın eşi ettin sen
Şeytanın gittiği yere gittin sen
İnsan kanı içip, oruç tuttun sen
Bundan akrep bile cayar efendim....


Mahzuni derdini gönlüne gömer
Anasını bulamaz, derdini emer
Senin yüreğinde yazıyor Ömer
Benim kitabımda Haydar efendim...


Söz: Aşık Mahzuni Şerif









#minbirmahni
#karaokesözler


Bin Senelik Saygı Sana Yetmez Mi - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler) Bin Senelik Saygı Sana Yetmez Mi - Şarkı Sözü Lyrics  (Türküler Ezgiler) Reviewed by noname on Şubat 08, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.