Harun Kolçak feat Gökhan Türmen - Yanımda Kal - Şarkı Sözü Lyrics




Harun Kolçak ft Gökhan Türkmen - Yanımda Kal
Şarkı Sözleri Lyrics




sözleri:



Öyle savunmasız bir zamandı
Bulduğunda beni
Sen başlattın boyun eğdim
Kabullendim seni



Bu sözlerim sitem değil
Ama yazık değil mi bana
Çok yalnızdım kaybolmuştum
Sığındım işte sana


Kaygılarım yeniden uyanıyor
Bu duygular beni ürkütüyor
Yeniden yaşamak mı gerekiyor
Yine acılar yine korkular yine aşk


Yanımda kal, yanımda kal
Düşlerin yetmez ki bana
Yanımda kal yanımda kal
Çok geç rastladım sana












#minbirmahni




Harun Kolçak feat Gökhan Türmen - Yanımda Kal - Şarkı Sözü Lyrics Harun Kolçak feat Gökhan Türmen - Yanımda Kal - Şarkı Sözü Lyrics Reviewed by noname on Ocak 25, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.