Ədalət Şükürov - Qaranquş - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Qaranqus mahni sozleri)

Edalet Sukurov - Qaranqus (Adalet)
Mahni Sozleri - Sarki Sozu








Ayrılmazdıq ayrıldı necə
Ürəyim ah çəkir necə
Ağlamazdın ağlatdın necə
Həyatımsan sən mənim.


 
Ayrılmazdıq ayrıldı necə
Ürəyim ah çəkir necə
Ağlamazdın ağlatdın necə
Həyatımsan sən mənim.


loading...
 
Sevgilim, əzizim mənim
Ağlamır ürəyim dərd, qəmdən
Ayrılıb qaranquş kimi uçdun
Bir gün tərk etdin məni.


 
Sevgilim, əzizim mənim
Ağlamır ürəyim dərd, qəmdən
Ayrılıb qaranquş kimi uçdun
Bir gün tərk etdin məni.


 
Gecəyə bax ulduzlu gecə
Gözlərim yol çəkir necə
Sənsiz keçir daha bir gecə
Necə qaytarım səni??


 
Gecəyə bax ulduzlu gecə
Gözlərim yol çəkir necə
Sənsiz keçir daha bir gecə
Necə qaytarım səni??


 
Sevgilim, əzizim mənim
Ağlamır ürəyim dərd, qəmdən
Ayrılıb qaranquş kimi uçdun
Bir gün tərk etdin məni.(x3)


 
Ayrılmazdıq ayrıldı necə
Ürəyim ah çəkir necə
Ağlamazdın ağlatdın necə
Həyatımsan sən mənim.


Sənsiz keçir daha bir gecə
Necə qaytarım səni??









minbirmahni



Ədalət Şükürov - Qaranquş - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Qaranqus mahni sozleri) Ədalət Şükürov - Qaranquş - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Qaranqus mahni sozleri) Reviewed by minbirmahni on Ocak 19, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.