Ədalət Şükürov - Qoca Çinar - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics ( qoca cinar sozleri)

Edalet Sukurov - Qoca Cinar (Adalet)
Mahni Sozleri - Sarki Sozu





Bizim həyətimizdə bir çinar vardı
Onun ətrafında biz yığışardıq
Bir gecə yaxınlaşıb mən o ağaca
Qorxa qorxa yazdım ''A'' üstə gəl ''A''

loading...


Keçdi illər mən qayıtdım sevgimi yada saldım
Düşündüm bəlkə səni görəm yenə
Şahid idi o çinar yadımdadı o bahar
İlk dəfə sevirəm demişdim sənə


nəqarət -


 
Qoca çinar bilirdi, qoca çinar bilirdi
Yalnız çinar bilirdi mənim sirrimi



 
Çinarın kölgəsində dayanırdım mən
Gözləyirdim məktəbdən qayıdanda sən
Qonşular görərdi mənim bu halımı
Mənə çox qəribə baxardı hamı


Nə bilə idim ay çinar bahardan mənə qalan
Uşaqlıqdan mənim sevdiyim o qız
Axı sən şahid idin bir dostumda bilirdi
Kimə mən demişəm ''sevirəm səni''

nəqarət -

 
Qoca çinar bilirdi, qoca çinar bilirdi
Birdə dostum, yaxın dostum bilirdi mənim sirrimi



 
Gəlib çinar altında yenə oturdum
Gördüm ki eyvanda dayanıb dostum
Yanında sən vardın dolandı başım
Demə dostum olub ömür yoldaşın


 
Keçdi illər mən qayıtdım sevgimi yada saldım
Düşündüm bəlkə səni görəm yenə
Şahid idi o çinar yadımdadı o bahar
İlk dəfə sevirəm demişdim sənə
Sevirəm!









minbirmahni





Ədalət Şükürov - Qoca Çinar - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics ( qoca cinar sozleri) Ədalət Şükürov - Qoca Çinar - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics ( qoca cinar sozleri) Reviewed by minbirmahni on Ocak 19, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.