Olmuşuq Məsti Xumar, Mahnı Sözləri, Lyrics+Karaoke

OLMUŞUQ MƏSTİ XUMAR
Mahnı Sözləri, Lyrics
Online Mahnı Kitabı





- nəq -

Olmuşuq məsti xumar
Yenə gözlərimiz axır, yenə gözlərimiz axır
Yenə gözlərimiz axır
Məncə göy guruldayır,
göydən ildırım çaxır,
Göydən ildırım çaxır
Göydən ildırım çaxır...


1 ci bənd

Mən özüm bu sevdamı
Axtarıram, seçirəm
Mən onun sağlığına
Hər gecələr içirəm
Sakit, aydınlı gecə
O küçədən kecirəm
Görürəm pəncərədən
Mənə sevgilim baxır
Mənə sevgilim baxır...

2 ci bənd

Fələyə qurban olum
Qəlbi viran eliyir
Məhəbbətin gücüdür
Qəlbi qəmxan eliyir
Sevdanın gözəlliyi
Məni heyran eliyir
O qədər naz eliyir
Məni yabdırıb yaxır
Məni yandırıb yaxır...

Niyə belə naz edirsənsə?
Niyə belə naz edirsən?
Qədrimi bilməmisən
Niyə belə naz edirsən?
Olmuşuq Məsti Xumar, Mahnı Sözləri, Lyrics+Karaoke Olmuşuq Məsti Xumar, Mahnı Sözləri, Lyrics+Karaoke Reviewed by minbirmahni on Şubat 19, 2016 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.