Mirzə Babayev, Bir Liman Birdə Mən, Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke

MİRZƏ BABAYEV
LİMAN
Mahnı Sözləri, Lyrics
Online Mahnı Kitabı




1 ci bənd

Bir səhər bir liman, sən idin, birdə mən
Sən getdin tək qaldı bir liman, birdə mən
O gün göy sular, göy nəğmə oxudu
O gündən ürəyim limanda uyudu

Bir  səhər bəlkə sən limana dönərsən
Gözlərik yolunu bir liman, birdə mən

zil

Limanlar ayrı salar ümidsiz sevgiləri
Limanlar qovuşdurar yol gözləyən gözləri.

Bir səhər bəlkə sən limana dönərsən
Gözlərik yolunu bir liman, birdə mən...
     

                                          MIRZE BABAYEV LIMANDA  MINUS

Mirzə Babayev, Bir Liman Birdə Mən, Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Mirzə Babayev, Bir Liman Birdə Mən, Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Reviewed by minbirmahni on Şubat 19, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.