Sebnem Tovuzlu - Var Biri - Şarkı Sözü - Mahni Sozleri - Lyrics







Söz: Məhərrəm Astaralı Mus: Ruslan Səfəroğlu


Var Biri (Mahnının Sözləri) Mənim ürəyimdə çoxdandı var biri Yox ona bənzər ona oxşar biri Eşqi məni,mənnən alıb apardı O olmasaydı məni dərd tapardı Gördüm onu heyran oldum Gözlərinin qurbanı oldum Baxışları aldı qəlbimi Unutdurdu bütün dərdimi Həsrət bitdi məni tərk etdi Tənha qalan günlərimiz sona yetdi Nəqarət: Mənim ürəyimdə çoxdandı var biri Yox ona bənzər ona oxşar biri Eşqi məni,mənnən alıb apardı O olmasaydı məni dərd tapardı Ona elə bağlandı bu qəlbim Özümü unutdum günü günnən Bu eşqə şahitdi mələylər Tək ölüm ayırar onu mənnən












minbirmahni
minus azeri
azeri karaoke

Sebnem Tovuzlu - Var Biri - Şarkı Sözü - Mahni Sozleri - Lyrics Sebnem Tovuzlu - Var Biri - Şarkı Sözü - Mahni Sozleri - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Temmuz 13, 2020 Rating: 5

1 yorum:

  1. Ona elə bağlandı bu qəlbim
    Özümü unutdum günü günnən
    Bu eşqə şahitdi mələylər
    Tək ölüm ayırar onu mənnən ❤️ دانلود آهنگ جدید

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.