Sura İskenderli - Dinle - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics








Söz - Müzik: Sura İskenderli




Sura İskenderli - Dinle Şarkı Sözleri; Dilerim aşktan alacağın olsun Yine mi baştan? Bi gözün doysun! Aklın beş karış havada, Sen deniz ben karada, Canımı acıtıyon çekil bi oradan! Ya bi dinle dinle dinle beni Ya bi dinle beni öldürdün elinle beni Ya bi dinle dinle dinle beni Ya bi dinle beni öldürdün elinle beni Dilindeki ok mu? Hiç hatrım yok mu? Sevenlerin çok mu? Bu havan kime? Yine kandın mı? Ele aldandın mı? Sen havalandın mı? Öfken kime? Hep aklımdaydın, fikrimdeydin, Nasıl kaydın kalbime? Ağladıysam, sızladıysam Ne anlatdıysam nafile.. Elin misin sen? Emin misin sen? Deli misin sen?















------------------------------

minbirmahni
azeri karaoke
azeri minus
altyapi sozler
Sura İskenderli - Dinle - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Sura İskenderli - Dinle - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Temmuz 13, 2020 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.