Tacir Memmedov - Ey Heyat - Mahni Sozleri - Şarkı sözü - Lyrics








Söz: Tacir Məmmədov


Ey Həyat – Sözləri İndiki ağılları aldadandı dövləti var Pula meyl eylədi getdi o əziz sevgili yar Birdə baxdım ki güvəndiyim dağlara yağdı qar Bəs onda kimə inanıb qəlb əmanət eyliyəsən Ey həyat həyat nələri sən Aldın əlimdən susdum mən İnamım yoxdur ki qayıda geriyə Mən nələr arzu eylədim qarşıma çıxdı nələr Xəyallarım arzularım hamısı oldu hədər İndiki iki günlük sevgilərdə gəldi gedər Qısılıb küncə biraz dərtlərini dinləyəsən Ey həyat həyat nələri sən Aldın əlimdən susdum mən İnamım yoxdur ki qayıda geriyə Həyatın qənunudu gedən heç vaxt qayıtmadı Qəlbdəki yanan sevgimi bir kimsə soyutmadı Mənə yaxşılıq edən insanı mən unutmadım Mənə pislik edənə mən eylədim nələr nələr Ey həyat həyat nələri sən Aldın əlimdən susdum mən İnamım yoxdur ki qayıda geriyə







minbirmahni
azerikaraoke
azeri minus


Tacir Memmedov - Ey Heyat - Mahni Sozleri - Şarkı sözü - Lyrics Tacir Memmedov - Ey Heyat - Mahni Sozleri - Şarkı sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Temmuz 13, 2020 Rating: 5

2 yorum:

  1. Ey həyat həyat nələri sən
    Aldın əlimdən susdum mən
    İnamım yoxdur ki qayıda geriyə
    ❤️ دانلود آهنگ جدید

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.