Evlerinin Önü Taşlık Değil Mi - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler)

Evlerinin Önü Taşlık Değil Mi


Evlerinin önü taşlık değil mi
Taşlarının arası boşluk değil mi
Salıver gelinim saçların gençlik değil mi
Coşkun çaylar gibi çağlar gelinim 

loading...


Kostak bağlamanın önünde sallan Emir'im
Evlerinin önünde taş ben olaydım
Ela göz üstüne kaş ben olaydım
Yalınız yatan gençlere eş ben olaydım 


Emir'im Emir'im algın Emir'im
Kostak bağlamanın önünde sallan Emir'im
Emir suya gider desti doldurur
Destinin kulpuna bülbül kondurur 


Senin mühür gözlerin beni öldürür
Emir'im Emir'im algın Emir'im
Kostak bağlamanın önünde sallan Emir'im 







Kaynak: Şükrü Hanlı




Evlerinin Önü Taşlık Değil Mi - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Evlerinin Önü Taşlık Değil Mi - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Reviewed by Mrs-N on Mart 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.