Febris - Hayale Serimdesin - Şarkı Sözü - Lyrics - Türkçe RAP



Febris - Hayale Serimdesin
Sarki Sozleri - Lyrics

Söz: Febris Müzik: Cem Beatz Düzenleme: Febris
---



"Hayale Serimdesin" şarkı sözleri Durumlar ilginç işler oldu Kalp alışmış artık hüzne doydu Eğriydik belki düzde oydu bizim bitmez dediğimiz o güzde koydu bizi

loading...
bakalım bugün neler yazar kalem dilim susar fakat ben durmam halen Gitsin artık, bitsin madem Fazla ısrar iyi değil zorla aşk olmaz zaten Binayen söz fazla beden yanlız Buralarda bitmeyen zakkum tarlaları vardır Zehri öldürür bilemezsin içersin kalkıp Bu acıya dayanmıyo yüreğim eden yokmu yardım Yukardan gelir, bekler umutlarım Sol cebimde saklı bozuk param gibi somut kalır Son nefes çıkar bigün beden donuk kalır Akdenizde gökyüzü yine ağlatır bulutları Dinle sende sesim yankılanır uzaklara Öyle seslenirki içim zarar verir kulaklara Sabrım tükendi vazgeçtim son hak kala Belki olurdu da, ama dayanamam bu tuzaklara Yorumunu nedir söyle neler geçiyo aklından Senin savunduğun o, varlıktan farkım var Bu son ayaklanışımdı darlıktan kalkınmam bidaha çünkü sade onca varlıktan aldım kan Bugün hava epey sert gidişine özenmiş Aa pardon bu olağanüstülük gidişine özelmiş Bişinde köreldim önümü seçemem bu siste febrisin bitmiş, senin yokluğuna yönelmiş Dipdibe hasret olmak nedir sen bilirmisin Söyleyin acımasızlığını gelirken getirmesin Çekemeyen onca haset sevinçten delirmesin Uyumayı çok sevdim çünkü rüyamda bari benimlesin Bi baksan elimdesin, biraz sonra yerindesin nasıl bir davranış, nasıl ters tepki verilmesin Şimdi uzaktasın ama akan şu terimdesin her dakika farklı bir hayale serimdesin







minbirmahni
karaoke
Febris - Hayale Serimdesin - Şarkı Sözü - Lyrics - Türkçe RAP Febris - Hayale Serimdesin - Şarkı Sözü - Lyrics - Türkçe RAP Reviewed by minbirmahni on Şubat 22, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.