Zeynəb Xanlarova - Aldada Bildin - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics, (Aldada bildin, sozleri)

Zeyneb Xanlarova -Aldada Bildin
Mahni Sozleri  - Sarki Sozu


Söz: Rüfət Əhmədzadə
Mus: Emin Sabitoğlu


Sən eşqidən dönməz oldun
Bu sevdayla məni izlədin
Mən yox dedim inanmadım
Günlər aylar keçdi  gözlədim....


Görüşünə gəlməz idim
Sənə baxıb gülməz idim
Səni heç belə bilməz idim
Sevdiyim oldun yar...

loading...

Aldada bildin, aldada bildin
Sən məni aldada bildin yar...


Sahil idin dəniz oldun
Mənə candan əziz oldun
Görüşünə gəlməz idim
Sənə baxıb gülməz idim
Səni heç belə biməz idim
Sevdiyim oldun yar...
Eşq oduna yanmaz idim
Nədən indi alışdım yandım
Sözlərinə inanmazdım
Nədən oldu indi inandım...


İnadımdan qaçan oldum
Öz yuvamdan üçan oldum
Sənə könül açan oldum
Sevdiyim oldun yar
Aldada bildin, aldada bildin
Sən məni aldada bildin yar...




#minbirmahni





Zeynəb Xanlarova - Aldada Bildin - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics, (Aldada bildin, sozleri) Zeynəb Xanlarova - Aldada Bildin - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics,  (Aldada bildin, sozleri) Reviewed by noname on Ocak 19, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.