Faiq Ağayev - Aldatdı Məni - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Aldatdi meni sozleri)

Faiq Agayev - Aldatdi Meni
Mahni Sozleri  - Sarki Sozu

Mus: Novruz Aslanov,
Söz:   Xanim İsmayılqızı.


Hardan biləydim axı hicran gələcək,
Məni sevənin üzü birdən dönəcək
Qara gecələr mənim ömrümə bənzər
Tənhalıq indi qəlbimi üzər...


loading...
Nəq:

Ürək üsyan qoparsa,
Bilən deyilsən,
Qəfil çırağım sönsə,
Görən deyilsən.
Həsrətdən, belə ölsəm,
Dönən deyilsən.
Sən məni sevən deyilsən.
Aldatdı məni,
Kimsə tutdu yerimi...
Ürəkdən sevdiyim aldatdı məni.

Sən bilə-bilə qəlbimə həmdəm oldun.
De, bu sevgidən axı,  nə tez yoruldun?
Dözə bilmirəm,  sənsizlik əzabdır!
Ayrılıq məni haradan tapdı?






#minbirmahni




Faiq Ağayev - Aldatdı Məni - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Aldatdi meni sozleri) Faiq Ağayev - Aldatdı Məni - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Aldatdi meni sozleri) Reviewed by noname on Ocak 19, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.