Şöhrət Məmmədov - Sus - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Sohret Memmedov - Sus
Mahni sozleri,Sarki sozu






Sus gözlərin danışsın
Məndən başqasına baxdımı gözlər
Sus əllərin danışsın
Başqa bir əlləri tutdumu əllər
Bir sus bir ürəyin danışsın
Oldumu söylə heç elə şeylər
Sevəndə mənim kimi sevərlər
Sevəndə mənim kimi sevərlər




loading...
Ruhumu canımı alıb bu bədəndən Büsbütün hər şeyimi alıb məndən
Mən sənsiz ölürəm sənsiz ölürəm sənsiz ölürəm
Sənsiz ölürəm sənsiz ölürəm sənsiz ölürəm




Sus gözlərin danışsın
Məndən başqasına baxdımı gözlər
Sus əllərin danışsın
Başqa bir əlləri tutdumu əllər
Bir sus bir ürəyin danışsın
Oldumu söylə heç elə şeylər
Sevəndə mənim kimi sevərlər
Sevəndə mənim kimi sevərlər



Düşün bir adam sənsiz necə sürünür Yaxın ayrılıq gözlərdən görünür
Mən onsuz bilirəm onsuz bilirəm onsuz bilirəm
Onsuz bilirəm onsuz bilirəm onsuz bilirəm


Sus gözlərin danışsın
Məndən başqasına baxdımı gözlər
Sus əllərin danışsın
Başqa bir əlləri tutdumu əllər
Bir sus bir ürəyin danışsın
Oldumu söylə heç elə şeylər
Sevəndə mənim kimi sevərlər
Sevəndə mənim kimi sevərlər





Əllərimdən əllərinin ətri getmir
Arzularım xəyallarım bitmir
Mən hələ sevirəm hələ sevirəm hələ sevirəm
Hələ sevirəm hələ sevirəm hələ sevirəm




Sus gözlərin danışsın
Məndən başqasına baxdımı gözlər
Sus əllərin danışsın
Başqa bir əlləri tutdumu əllər
Bir sus bir ürəyin danışsın
Oldumu söylə heç elə şeylər
Sevəndə mənim kimi sevərlər
Sevəndə mənim kimi sevərlər












#mahnisozleri
#minbirmahni
#mahnilar2019
#shohretmemmedov
#azerisozler
#mahnilar
#azerikaraoke
#sus
#azerilyrics


Şöhrət Məmmədov - Sus - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Şöhrət Məmmədov - Sus - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.