Şöhrət Məmmədov - Gülüm gülüm - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Sohret Memmedov - Gulum gulum
Mahni sozleri,Sarki sozu





Nə sətirlər cızdım,
Nə misralar pozdum 
Sənə bu şeiri yazdım,
Gülüm

Sən nur mən gəmi,
Eşqimin,şəmi.
Səninlə hər qəmi,
Bölüm  Gülüm

loading...
O qaş qabaqlarçün,
Gülən yanaqlarçün.
O bal dodaqlarçün,
Ölüm  Gülüm

Mən kədər,sən əki...
Önündə diz çöküm
Mənə xoşdur,çəkim
Zülm
Gülüm



Məni qəlbin çağıra,
Məndən məni yoğura.
Al,ürəyimi,doğra.
Dilim  Gülüm .



Təki eşqinlə yanım,
Elə yanım,odlanım.
Qalmasın,heç canım
Gülüm 











#shohretmemmedov
#mahnisozleri
#karaoke
#azerikaraoke
#lyrcs
#mahnilar2019
#sozler








Şöhrət Məmmədov - Gülüm gülüm - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Şöhrət Məmmədov - Gülüm gülüm - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.