Nuri Sərinləndirici & Jane - Kölgə - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Nuri Serinlendirici & Jane - Kolge
Mahni sozleri,Sarki sozu




Jane:

Gecələri yuxuma gəl,
Üzünü görüm..
Səninilə doya-doya-doya danışım.. 
Yuxularım ara-sıra çin ola bilər
Gərək açıb ürəyimi suya danışım..




loading...
Nuri:

Dayan! Dinmə, danışma..
Gəlim könlün alım mən
Düşüm arxanca hər gün,
Qara "Kölgən" olum mən..
Ay qız! Bu nə gözəllik
Sən lap şəkərsən, balsan
Verrəm bütün dünyanı
Mənim yanımda olsan..




Jane:
Sevsən məni dəli-dolu külək olaram
Dönə-dönə sənə tərəf əsə bilərəm
Bu dəfə gəl ürəyimi qırma, əzizim
Sənnən adi sözə görə, küsə bilərəm 


Nuri:

Dayan!Dinmə, danışma..
Gəlim könlün alım mən
Düşüm arxanca hər gün,
Qara "Kölgən" olum mən..
Ay qız! Bu nə gözəllik
Sən lap şəkərsən, balsan
Verrəm bütün dünyanı
Mənim yanımda olsan..


Jane:

Çox istədim sevdiyimin əlini tutum
Elə yaşayım o anı, qəmi unudum
Gəl görüşün təyin edək vaxtın saatın 
Sevə-sevə dadını çıxaraq həyatın




Nuri:

Dayan!Dinmə, danışma..
Gəlim könlün alım mən
Düşüm arxanca hər gün,
Qara "Kölgən" olum mən..
Ay qız! Bu nə gözəllik
Sən lap şəkərsən, balsan
Verrəm bütün dünyanı
Mənim yanımda olsan..















#minbirmahni
#nuriserinlendirici
#nuri2019
#mahnisozleri
#azerikaraoke


Nuri Sərinləndirici & Jane - Kölgə - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Nuri Sərinləndirici & Jane - Kölgə - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.