Vasif Asimov - Amma o adam bilmədi - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Vasif Azimov - Amma o adam bilmedi
Mahni sozleri,Sarki sozu





O gün də bir nəfər yenə kəsdi mənim qabağımı,
Dedi ki, ayaq saxla sənə xəbər gətirmişəm mən.
Dedimki kimdən?
Dedi sənin üçün darıxan birindən,
Dedim onun adını çəkmiyin gücnən bitirmişəm mən.
Dedi axı neyçün bəs ona sən bu qədər əsəbisən,
Dedim o qədir bilməz adamdı qədrimi bilmədi,
Mən ağlayanda ağlıyıb, mən güləndə gülmədi,
Demişdi sənsiz ölərəm.
Amma mənsiz ölmədi...


loading...
Ama o adam bilmədi mən onsuz ölü kimiyəm,
Xəyalı ilə danışıram hər gün dəli kimiyəm, 
Onsuz ölü kimiyəm, hər gün dəli kimiyəm, 
Onsuz ölü kimiyəm, hər gün dəli kimiyəm.



Vaxt yetişdi o mənə xəbər gətirən adamda getdi,
Dərd yenə üst-üstədi lap böyükdü dağlar kimi.
Qopardı yaramın közünü əlim ətəyimdə qaldı,
Utanmasam bağlayaram, körpə uşaqlar kimi.
Çox dedilər unut onu bir yolluq uşaq deyilsən,
Dərdivi bir kimsə başa düşmədi 
Allah məni,
Amma bir ümid varki  yenə oda unutmuyub məni,
Təsəllimiz xatirələrdir, gah onun gah mənim...  


Amma bir adam bilmədi mən onsuz ölü kimiyəm,
Xəyalı ilə danışıram hər gün dəli kimiyəm, 
Onsuz ölü kimiyəm, hər gün dəli kimiyəm, 
Onsuz ölü kimiyəm, hər gün dəli kimiyəm....














#minbirmahni
#mahnisozleri
#vasifazimov2019
#vasifazimov
#azerilirics
#azerikaraoke
#mahnilar


Vasif Asimov - Amma o adam bilmədi - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Vasif Asimov - Amma o adam bilmədi - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.