Mürsəl Səfərov - Xəbərin yox - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Mursel Seferov - Xeberin Yox
Mahni Sozleri - Sarki Sozu






Bənd 1 

Açılmasın səhər, olsun bundan betər 
Açılmasın səhər, olsun bundan betər

Susub durdun sözlərimə,
Gördüm necə baxdığını gözlərimə
Desəm istəmirəm gedəsən
Nə hiss etdiyimi biləsən
Bilmədən sənə aşiq olmuşam deyəsən



loading...
Nəqarət

Çəkmə gözlərini gözlərimdən
Oynama gəl hisslərimnən
Hərgün yolunu gözlədiyimdən
Xəbərin yox, xəbərin yox..


Görəndə başım döndüyündən
Bəlkə də çox sevdiyimdən
Sənsiz hərgün öldüyümdən
Xəbərin yox, xəbərin yox..
Xəbərin yox, xəbərin yox..

Bənd 2

Sevdan mənə zəli, edib məni dəli
Bu eşq mənə zəli, edib məni dəli
Bir sənə əmanət edirəm yaşat məni
Mən özümü sənə verirəm
Varlığın yetər mənə
Ver ömrünü səni sevənə
Yaşlanaq sən bax mənə, məndə sənə..


Nəqarət 

Çəkmə gözlərini gözlərimdən
Oynama gəl hisslərimnən
Hərgün yolunu gözlədiyimdən
Xəbərin yox, xəbərin yox..


Görəndə başım döndüyündən
Bəlkə də çox sevdiyimdən
Sənsiz hərgün öldüyümdən
Xəbərin yox, xəbərin yox..
Xəbərin yox, xəbərin yox..











#minbirmahni
#sarkisozleri
#murselseferov
#mursalsafarov
#mahnisozleri
#azerikaraoke
#sozler
#text
#lyrics


Mürsəl Səfərov - Xəbərin yox - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Mürsəl Səfərov - Xəbərin yox - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.