Lil Orxan - Şikayət - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Lil Orxan - Shikayet
Mahni sozleri,Sarki sozu


Günahlarını həyatda görmə
Öz səhvlərinə görə üzülmə
Geriyə dönmə
Sevən gedərmi susma söylə
Əzab verərmi sevən birinə


loading...
..................................................
Sənə dedim mən mənə geri gəl
Ağrılarımı gəl al əlimdən
Sənə bu qədər dəyər verərkən
Gör kimi qoydun mənim yerimə
Xəyanətinə xəyanətinə
Parçalandı qəlb şikayətin nə?
Sən başqasının əlini tutarkən
Mən heyran oldum cəsarətinə



.....................................................
Mənə gəlmə gəlmə
İstəməz ürəyim səni
Kəsmə kəlmə dostlarıma sorma məni
Xəyanəti bağışlayacaq qədər deyiləm dəli dəli





#minbirmahni
Lil Orxan - Şikayət - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Lil Orxan - Şikayət - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 13, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.