Lil Orxan ft Samir Cabbarov - Get - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Lil Orxan ft Samir Cabbarov - Get
Mahni sozleri,Sarki sozu




Get Onsuzda Sevgi Yalandı
Get Orda Burda Məni Utandır
İllərimi Hədər Etdim Sənə
İndi Özgəyə Özünü İnandır

loading...

Yandır Məni Od Vur Sinəmə
Saxta Sevgi Tez Tapılandır
Mənidə Götür Qoy Yad Yerinə
Yadlar Onsuz Məndən Yaxındır
...............................................
Get Tap Özündə Bir Cəsarət
Mənim Həyatım Dərtdən İbarət
Yalnız Yatıb Yalnız Duran
İstərsən Et Mənə Xəyanət


Sən Üzümün Son Gülüşüsən
Bu Gülüşlər Sənə Əmanət
Bu Mahnı Sənin Qəlbini Qırarsa
Razıyam Et Sən Mənə Nifrət

/////////////////////////////////


Get Sükuta Sarılsın Ayrılığın
Qururun Qaldırırsa Bu Gedişin Ağırlığın
Yatağ Sevər Sevənlərin Dildə Qədr Bilənlərin
Onlara Zövq Verəcəy Saflığın
Onlar Üçün Vacib Olan Bir Gecədir
Sonradan Fərq Etmir Yoxluğun Varlığın
Sanma Gedişin İşgəncədir

Bu Sənin Öz Həyatın Bu Sənin Axmağlığın
Get Sənə Söz Verirəm Ağlamaram
Əllərim Titrəsə Sanma Qanadı Yaram
Haram Oldu Sevmək Mənə


Söz Verirəm Birdə Birinə Qəlbdə Sevgi Saxlamaram
Mənim Ürək Param Tək Mən Yox Səni Sevdi Ana
Gedirsən Elə Bilmə Yox Olursan
Düşünmə Orxandan Uzağdayam
Üzündən Gülüş Getdiyi Gün Bax o.Zaman Yanındayam








#minbirmahni
Lil Orxan ft Samir Cabbarov - Get - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Lil Orxan ft Samir Cabbarov - Get -  Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 13, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.