Lil Orxan - Haqqı de - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Lil Orxan - Haqqi de
Mahni Sozleri - Sarki Sozlu




"Haqqı De"

Əziyyətəm Həyata.Məni Basdırdınız İndi Niyə Çıxarırsız
Ədalətəm İçimdə Əzab Gözümün Yaşını Niyə Axıdırsız
Bir Şəhidəm Haqqımı Yedirib Səbr İçində Torpaqları Almırsız
Əmanətəm Başqa Torpağa Öz Vətənimdən Məni Uzaq Salırsız

loading...
Haram Yeyirsiz Sağınızı Solunuzu Heç Tanımırsız
Millət Bakının Havasını Sevə Sevə Aclığa Alışır
İçim İçimlə Savaş Edərkən Beynimin Səbr Kasası Daşır
Göylərə Baxıram Cənnəti Görürəm 
Yerə Baxdığımda Həyatım Qarışır

loading...
Hər Səhər Üzüntü Qapımda Ağlayır
Mənə Yalvarır Mənimlə Barışır
Deyirki Yanına Gəlmək İstəmirəm
Dərtli Olanlara Məndən Bəhs Et
De Məcbur Edirlər Ölmək İstəmirəm



Nəq
Heç Kimin Vecinəyəm Mən
Al Əzablarımı Bitsin
İnsanam Yoxsa Nəyəm Mən
Hər Gələn Qəlbi Əzib Getsin



Haqqı De Sən Mehman Kimi Ol
Biz Kasıbları Düşünməz Heç Kim
İgidin Yuxudan Oyanır Oyanmaz
Düşünürki Kimin Torbasın Tikim
Qınamıram Heç Kimi Sürünür Hər Kəs
Bizdən Yeyənlərə Etmir Bəs
Belə Yaşamaqdansa Ölüm Gəlsin
Öz Vətənimdə Deyiləm Sərbəs









#minbirmahni
Lil Orxan - Haqqı de - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Lil Orxan - Haqqı de - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 13, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.