Lil Orxan - Sevin məni - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Lil Orxan - Sevin meni
Mahni sozleri,Sarki sozu





Bu ürəyim gördü neçə sevgilər
Hər biri bu qəlbimi üzdülər
Daha sevib sevilmək istəyərkən
Ümidlərimi bir bir öldürdülər

loading...

Bu dunyamın hər şeyisən deyənlər
İnsanı aşiq edib gedirlər
Mən əzabın yerini doldurarkən
Yox olub bu ömrü tərk edirlər

...............................................
Vermədən heç dərdi səri sevin məni
Məni sevənə həyatımı həsr edərəm
Vermədən heç dərdi səri sevin məni
Xəyanət edənləri mən tərk edərəm

......................................................
Ağlayaraq bu bəxtimə yanım gərək
Qaraldı bax qanım yenə yazım gərək
Əsl və saf sevgimi mən gözləyərək
Sevginin yuxusuna dalım gərək
Ölənə qədər tək qalım gərək

..........................................................
Vermədən heç dərdi səri sevin məni
Məni sevənə həyatımı həsr edərəm
Vermədən heç dərdi səri sevin məni
Xəyanət edənləri mən tərk edərəm
........................................................




Bu canım yana yana çekdi cəfa
Haldan hala düşdüyü günləri mən
Heç zaman unutmadım
Yoxdu onlarda vəfa.
Çəkirlər mənsiz səfa
Mənsə məni sevəni heç zaman yanıltmadım
Atmadım satmadım mən özgəyə
Mən dəli kimi sevəni
...........................................................




Vermədən heç dərdi səri sevin məni
Məni sevənə həyatımı həsr edərəm
Vermədən heç dərdi səri sevin məni
Xəyanət edənləri mən tərk edərəm
........................................................









#minbirmahni
Lil Orxan - Sevin məni - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Lil Orxan - Sevin məni - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 13, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.