Lil Orxan - Səbr edirəm - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Lil Orxan - Sebr edirem
Mahni sozleri,Sarki sozu






Səbr edirəm yaşayaraq səbr edirəm
Səbr edirəm mən ağlayaraq səbr edirəm
Səbr edirəm halıma yanaraq səbr edirəm
Mən öz yolumu indi tənha gedirəm

loading...
Sevdiyim artıq başqasının oldu
Dost tərk etdi gözlərim doldu
Ümidlərim dənizdə boğuldu
Ama yenədə səbr edirəm.


Gördüyüm hər kəsə tez inandım
Aldatdılar tənha qaldım.
Insan sanırdım amma yanıldım.
Başqa yol yox səbr edirəm.

Səbr edirəm yaşayaraq səbr edirəm
Səbr edirəm mən ağlayaraq səbr edirəm
Səbr edirəm halıma yanaraq səbr edirəm
Mən öz yolumu indi tənha gedirəm

Bir gülüm var idi mənim
Aldılar qopardılar və atdılar özgə qollara birdə görməsin deyə məni.
Mən deyərkən insanlıq harda qaldı?
Kimlər aldı? Dedilər ki öldü o,əbədi.





#minbirmahni
Lil Orxan - Səbr edirəm - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Lil Orxan - Səbr edirəm - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 13, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.