Zamiq M - Yagan Yagislar - Mahni sozleri - Lyrics






Mp3 kimi Yüklə: https://yadi.sk/d/hsoYkAln4gn7TA

Zamiq Memmedov - Ureyimin Sesi (Yagan Yagislar) Söz: Kamran Kədər Mus: Ramil Naiboğlu Aranjeman, Mix Mastering : Z.M


YAGAN YAĞIŞLAR  MAHNI SÖZLƏRİ

Yağan yağışlar gözümün yaşıdı
Qarə buludlar gözümün qarəsi
Əsən küləklər təbi ilhamıdı
Çaxan ildırımlar ürəyimin səsi


Mən sənə aşiqəm sən mənə canan
Mən sənə heyranam sən mənə heyran
Zülfünü görməyim birdə pərişan
Qoy mən olum tellərinin şanəsi


Sən məni Məcnun eləyən Leylisən
Mənsə bu eşqin dəli divanəsi
Məni divanə eyliyəndə sənsən
Səndədi sərsəmliyimin çarəsi

Sənindir ancaq bu ürək sənindir
Dərmanı birdir amma dərdi mindir
İçmişəm eşqin şərabəndan indi
Olmuşam həm meyxoşu məstanəsi

Gəl gedək eyni yolda eyni izdə
Sadiq olaq əhdə əməldə sözdə
Tapsın həqiqətin şəklini bizdə
Qədim Leyli və Məcnun əfsanəsi

-----
Sən sinəmdə eyləmisən dərdi min
Dərmanı səndədir mənim dərdimin
Səni gördüyüm andan bu qəlbimin
Ucaldı ta göylərə ah naləsi
-----


 
Sən mənə pərvanə mənsə yanan şam
Eşqin alışdırıb məni yanmışam
Mən elə inanıb elə sanmışam
Yanmasa sevməz şəm pərvanəsi












Azeri karaoke
minbirmahni
mahnisozu
azeri minus

Zamiq M - Yagan Yagislar - Mahni sozleri - Lyrics Zamiq M - Yagan Yagislar - Mahni sozleri - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Temmuz 13, 2020 Rating: 5

1 yorum:

  1. Sən mənə pərvanə mənsə yanan şam
    Eşqin alışdırıb məni yanmışam
    Mən elə inanıb elə sanmışam
    Yanmasa sevməz şəm pərvanəsi
    ❤️ دانلود موزیک

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.