Aqsin Fateh - Caresiz - Mahni Sozleri - Lyrics - Sarki sozu







Söz/Mus :Aqşin Fateh


Çaresiz (Mahnının Sözləri) İsmin ürəyimdədi ətrində telimdə Qaçanmıram ki dayanırsan göz önümdə Hər dəfə götürüb yığıram səsivi duyum mən Yenədə yarımçıq kəsilir zəngin əlimdə Qüruruna yox sən mənə sarı gələydin Anarkən səni bu gecə yarı gələydin Gözlədim ki ölüm gələr ya sən gələrsən Ölüm gəlmədi yenə sən bari gələrdin İndi çarəsiz baxıb seyir edirəm hicranı Çatmayır əlim silim gözündə ki leysanı Heç zaman düşünmədik biz harda səhf elədik Bu səninmi ya mənim qürurumun qurbanı Demişdim sənə gedəni saxlamaram mən Dönsə geri bir daha bel bağlamaram mən O sən idin mən sağ ikən dəfin elədin yar Ölməyən bir insanı torpağlamaram mən Qəzəbdə səbrin yerinə doldumu yarım Gülüm deyərkən ləçəyin soldumu yarım Hey çəkinərdin ayrılıq kəlmələrinnən Sonunda ən qorxduğun şey oldumu yarım










azeri karaoke
azeri minus
karaoke sozler
minbirmahni
Aqsin Fateh - Caresiz - Mahni Sozleri - Lyrics - Sarki sozu Aqsin Fateh - Caresiz - Mahni Sozleri - Lyrics - Sarki sozu Reviewed by minbirmahni on Temmuz 13, 2020 Rating: 5

1 yorum:

  1. Qəzəbdə səbrin yerinə doldumu yarım
    Gülüm deyərkən ləçəyin soldumu yarım
    Hey çəkinərdin ayrılıq kəlmələrinnən
    Sonunda ən qorxduğun şey oldumu yarım
    ❤️ دانلود موزیک

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.