Metanet İsgenderli - Solma Gülüm - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Mahnı Sözləri :



Qışla bahar bir olarmı
Axan sellər durularmı
Könül qəfil vurularmı



Gül bülbülün nəfəsidir
Bədən ruhun qəfəsidir
Sevgi həyat həvəsidir




Bir də aşiq olma Gülüm
Yarpağını yolma Gülüm
Tikanların mənə batsın
Yetər ki, Solma Gülüm




Solma Gülüm , Solma Gülüm, Solma Gülüm
Səndə yardan yaralı olma Gülüm
Solma Gülüm , Solma Gülüm, Solma Gülüm
Bir an belə məndən ayrı qalma Gülüm




***
Yazan yazıb pozmaq olmur
Hər yuxunu yozmaq olmur
Eşqə düşüb azmaq olmur

Gözlərimin nuru ol gəl
Şərab olub qəlbə dol gəl
Ömür boyu mənim ol gəl

Bir də aşiq olma Gülüm
Yarpağını yolma Gülüm
Tikanların mənə batsın
Yetər ki, Solma Gülüm





Solma Gülüm , Solma Gülüm, Solma Gülüm
Səndə yardan yaralı olma Gülüm
Solma Gülüm , Solma Gülüm, Solma Gülüm
Bir an belə məndən ayrı qalma Gülüm

***
Sevgi gülü açmaq istər
Yar qoynuna qaçmaq istər
Qanad açıb uçmaq istər





Gözlərim nuru ol gəl
Şərab olub qəlbə dol gəl
Ömür boyu mənim ol gəl




Bir də aşiq olma Gülüm
Yarpağını yolma Gülüm
Tikanların mənə batsın
Yetər ki, Solma Gülüm





Solma Gülüm , Solma Gülüm, Solma Gülüm
Səndə yardan yaralı olma Gülüm
Solma Gülüm , Solma Gülüm, Solma Gülüm
Bir an belə məndən ayrı qalma Gülüm
Metanet İsgenderli - Solma Gülüm - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Metanet İsgenderli - Solma Gülüm - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Aralık 19, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.