İlqar Muradov - Peşman olarsan - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Məni sevməyirsən, sevmə əzizim 
Daha niyə mənə düşmən olursan 
Mən sənin eşqindən hər zaman yandım Sən isə yandıran bir şam olursan 



Onsuz da qəlbimi yaralamısan 
Neyləyək, qoy sənin qurbanın olsun (2x)


Sevgisiz bir qəlbi niyə yaşadım 
Mən köçüb gedərəm peşman olarsan (2x)


Yandım, yanacağam nə qədər desən Görürəm sən bundan xoş hal olursan Hərdən ova çıxan ovçular kimi 
Qəlbimi tuşlayıb nişan alırsan 




Onsuz da qəlbimi yaralamısan 
Neyləyək, qoy sənin qurbanın olsun (2x) Sevgisiz bir qəlbi niyə yaşadım 
Mən köçüb gedərəm peşman olarsan



Sevgisiz bir qəlbi necə yaşadım 
Mən köçüb gedərəm peşman olarsan Peşman olarsan, peşman olarsan 
Mən köçüb gedərəm, peşman olarsan (2x)
İlqar Muradov - Peşman olarsan - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics İlqar Muradov - Peşman olarsan - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Aralık 19, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.