Nuri Sərinləndirici ft Jane - Hamı Bizdən danışır - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics, Sarki Sozleri




Nuri ft Jane - Hami Bizden danisir
Söz/Mus: Tale Kərimli
---



Nəq: Nuri

Hamı bizdən danışır
Nə deyirlər görəsən
Nə deyirlər mənə fərq etməz
Ay ömrümün bəzəyi
İki dünya bir ola
Sənə sevgim tükənib bitməz.

Bənd 1: Nuri

Mənə həsrətlə baxır hər kəs
Mənim ancaq ürəyim səndə
Bilirəm sən mənə aşiqsən
Dəlilər tək sevirəm mən də.

Jane:

Həyat eşqim həvəsim sənsən
Ürəyimsən nəfəsim sənsən...

Nəq: Nuri

Hamı bizdən danışır
Nə deyirlər görəsən
Nə deyirlər mənə fərq etməz
Ay ömrümün bəzəyi
İki dünya bir ola
Sənə sevgim tükənib bitməz.

Bənd 2:

Bizi heç kəs ayıra bilməz
Sən mənim mən də sənin yarın
Nə qədər nazlı gözəllər var
Yenə yoxdur sənin oxşarın.

Jane:

Həyat eşqim həvəsim sənsən
Ürəyimsən, nəfəsim sənsən...

Nəq: Nuri


Hamı bizdən danışır
Nə deyirlər görəsən
Nə deyirlər mənə fərq etməz
Ay ömrümün bəzəyi
İki dünya bir ola
Sənə sevgim tükənib bitməz.








#minbirmahni
#azerikaraoke 



Nuri Sərinləndirici ft Jane - Hamı Bizdən danışır - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics, Sarki Sozleri Nuri Sərinləndirici ft Jane - Hamı Bizdən danışır - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics, Sarki Sozleri Reviewed by noname on Haziran 14, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.