Zulfiyye Xanbabayeva - Ayrılığa dözərəm mən - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics


Ayrılığa dözərəm mən

Musiqi: Kamal Söz: Baba Vəziroğlu
---

Aylar keçər, dolanar il,
Səni deyib gəzərəm mən
Ayrılıq ki, ölüm deyil.
Ayrılığa dözərəm mən.

Gəlməsən də tək sənə yaram mən
Sən var olsan, bil ki varam mən
Yaınız səndən nigaranam mən,
Ölmərəm, dözərəm sənsiz.

Nə dünyadan, nə də səndən,
Öz bəxtimdən küsərəm mən.
Sən nigaran qalma məndən,
Ayrılığa dözərəm mən

Gəlməsən də tək sənə yaram mən
Sən var olsan, bil ki varam mən
Yaınız səndən nigaranam mən,
Ölmərəm, dözərəm sənsiz.



Zulfiyye Xanbabayeva - Ayrılığa dözərəm mən - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics Zulfiyye Xanbabayeva -  Ayrılığa dözərəm mən - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics Reviewed by noname on Haziran 02, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.