Xalq mahnisi - Ay qız,heyranın ollam - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics

Ay qiz,heyranin ollam

Xalq mahnısı

Bağa girdim üzümə, tikan batdı dizimə,
Əyildim çıxartmağa, yar sataşdı gözümə

Nəq:

Ay qız, heyranın ollam,
Ay qız, ceyranın ollam.
Gələrsən qadan allam,gedərsən yola sallam.
Su atdım,yara dəydi,əlim divara dəydi
Dilim-ağzım qurusun,nə dedim yara dəydi
Bənövşə deyiləm mən, yel vura əyiləm mən
Mənə bivəfa demə,vəfasız deyiləm mən

Nəq:

Oğlan, heyranın ollam
Oğlan, ceyranın ollam
Gələrsən - qadan allam,
Gedərsən- yola sallam





Xalq mahnisi - Ay qız,heyranın ollam - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics Xalq mahnisi  - Ay qız,heyranın ollam - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics Reviewed by noname on Mayıs 30, 2019 Rating: 5

1 yorum:

  1. Əla mən elə bunu istəyirdim çox sağ ol bir də mənimkinə baxa bilərsən xahiş edirəm

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.