Hakan Altun feat. Derya Bedavacı - Kavuşmalıyız - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri



Hakan Altun ft Derya Bedavaci - Kavusmaliyiz
Sarki Sozleri - Lyrics


Söz & Müzik: Derya Bedavacı Düzenleme: Aydın Kara
---



Kavuşmalıyız


Kimseler dolduramadı yerini Hala kabullunmedim gidişini Varsa bir günahım gelde konuşalım Bir bilene soralım Yaşanmaz ki böyle vurdum ta dibine Yok mu biraz hatırım


loading...
Yokta bir günahın Gururdan inadım Kalbimize soralım Yaşanırda böyle, yaşamak denirse Bende büyük hatırın. Gel de ne hanlar isterim ne de hamamlar Bak gözlerime yeter ki durur zamanlar Yol yorgam dinlemez elbet Bedeni sardıysa bu illet Çaresi yok kavuşmalıyız. Kimseler dolduramadı yerini Hala kabullunmedim gidişini Varsa bir günahım gelde konuşalım Bir bilene soralım Yaşanmaz ki böyle vurdum ta dibine Yok mu biraz hatırım Ben bir aşk istedim o da sende var Bak gözlerime yeter ki dursun zamanlar Yol yorgam dinlemez elbet Bedeni sardıysa bu illet Çaresi yok kavuşmalıyız...






minbirmahni
karaoke

Hakan Altun feat. Derya Bedavacı - Kavuşmalıyız - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri Hakan Altun feat. Derya Bedavacı - Kavuşmalıyız - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri Reviewed by minbirmahni on Şubat 15, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.