Çerağ-ı Vahdete Pervane Oldum - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler)

Çerağ-ı Vahdete Pervane Oldum


Çerağ-ı vahdete pervane oldum
(Hasbetenlillah)
Bilinser tac kadem odlara yandım odlara yandım
(Hasbetenlillah)
(ah) Yerim mescid işim itaadıken gör nagihan
Muhabbetle serim sevdaya saldım
(Hasbetenlillah)
Resulullah bu yurdu mü'mine mirat yine mü'mindir

loading...

Kabul ettim yönüm mirata döndüm
(Hasbetenlillah)
(ah) Ben Aydi'yem ne var canım feda kıldımsa canane
Ki verdim cümle varım aşkın aldım aşkın aldım
(Hasbetenlillah)
Lebinden çeşmeyi aşka revan oldukça cananın


Hıdırveş nûş edüp ol abe kandım
(Hasbetenlillah)
(ah) Meğer payanı yok derya imiş aşkı dilaramın
O bahri bi-nihayet içre daldım
(Hasbetenlillah)






Kaynak: Mustafa Çinkılıç





Çerağ-ı Vahdete Pervane Oldum - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Çerağ-ı Vahdete Pervane Oldum - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Reviewed by Mrs-N on Şubat 20, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.