Çeke Çeke Bu Dert Beni Öldürür - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler)

Çeke Çeke Bu Dert Beni Öldürür


Çeke çeke bu dert beni öldürür
(taman) El alemi de bu halıma güldürür
(Aman aman)
Korkarım ki divaneye döndürür
Yaşım kemalini bulana kadar

loading...


Yavrum nidelim nidelim
Gurbet eli terk edelim
Sılamıza gidelim bozulmuş bağları
Seyran edelim aman
Amanın amanın amanın 


Bulana kadar mecnunlar arıyıp
Leylasını bulana kadar
(vala) Dostlar bu dert beni diyar diyar gezdirir
Yaşım kemalini bulana kadar 


Yavrum nidelim nidelim
Gurbet eli terk edelim
Sılamıza gidelim bozulmuş bağları
Seyran edelim aman
Amanın amanın amanın 






Kaynak: Selahattin Erorhan





Çeke Çeke Bu Dert Beni Öldürür - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Çeke Çeke Bu Dert Beni Öldürür - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Reviewed by Mrs-N on Şubat 20, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.