Elmira Rəhimova İntizar (Vəfadarım Mənim) Mahnı Sözləri, Lyrics

ELMİRA REHİMOVA
AZAD ZAMANOV
İNTİZAR
Mahnı Sözləri





1 ci bənd

Sənsiz yollarda qalıb gözlərim
İntizardayam yar gəl gəl
Əhdi unutma görüş yeri tək
İlk bahardayam yar gəl gəl

loading...
-nəq-

Vəfadarım mənim İlk baharım mənim
Eşqində  görmüşəm səadətimi
Məndən dönsən əgər,
Ayım günəşim sönər
Könül verdiyim, oldu məhəbbətim

2 ci bənd

Nurlu dəniz tək , nurlu gündüz tək
İncə duyğumsan yar gəl gəl
Mənim həyatım mənim ümidim
Şirin yuxumsan yar gəl gəl...

-nəq-

Vəfadarım mənim İlk baharım mənim
Eşqində  görmüşəm səadətimi
Məndən dönsən əgər,
Ayım günəşim sönər...













#minbirmahni
#azerikaraoke
#mahnilar
#sozler


Elmira Rəhimova İntizar (Vəfadarım Mənim) Mahnı Sözləri, Lyrics Elmira Rəhimova İntizar (Vəfadarım Mənim) Mahnı Sözləri, Lyrics Reviewed by minbirmahni on Şubat 14, 2016 Rating: 5

2 yorum:

  1. salam, eziz dostum! Sözlerde sehviniz var
    Menden dönsen eger , ayim igüneśim söner Könül verdiyim, goru mehebbetimi!!!

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.