Şəfa - Sevgi Qatarı - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Sevgi qatari sozleri)

Sefa - Sevgi Qatari
Mahni Sozleri - Sarki Sozu





Bu atəşi, bu yanğını Ürəyimdə çatıb getdin Sən məni nəfsinə Satıb getdin Bir gərəksiz əşya kimi Həyatından at məni Unut məni, unut məni
loading...

Unut ki, yaşanacaq Nə qalıbdır sabaha Bu sevginin qatarı Getdi gülüm, getdi daha
Unut ki, yaşanacaq Nə qalıbdır sabaha Bu sevginin qatarı Getdi gülüm, getdi daha

Bu son vida, bu son vida Nə olar bir də dönmə geri Qoy daha qalmasin Ümid yeri
Tənhalarin, yalqızların Cərgəsinə qat məni Unut məni, unut məni Unut ki, yaşanacaq Nə qalıbdir sabaha Bu sevginin qatari Getdi gülüm, getdi daha











#minbirmahni




Şəfa - Sevgi Qatarı - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Sevgi qatari sozleri) Şəfa - Sevgi Qatarı - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Sevgi qatari sozleri) Reviewed by minbirmahni on Ocak 18, 2019 Rating: 5

4 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.