Şəbnəm Tovuzlu - Darıxaram - Mahnı sözləri, Şarkı sözü, Lyrics



Sebnem Tovuzlu - Darixaram
Mahni Sozleri - Sarki Sozu




1 ci bənd:

Bir gün sən olmasan bu ürək neylər
Sonra sənsiz sonra sənsiz ürəyim göynər
Gözüm yoxdur dövlətində varında
Yaşat məni sevənlərin diyarında


loading...

Nəq:

Darıxaram... darıxaram
Su olub dənizləri axaram
Darıxaram... darıxaram
Sonra sənə həsrət ilə baxaram...

2 ci bənd:

Biz elə belə sevmədik ki bu həyatda
Bu eşq hələ çox qalar yadda
Kimsə səni mənim qədər sevə bilməz
Nədə kimsə sənin qədər
Mənə əziz ola bilməz...



3 cü bənd:

Mən gündə bir kərə sarılmasam sənə
Ola bilməz ola bilməz nəfəsim çatmaz
Gözüm yoxdur dövlətində varında
Yaşat məni sevənlərin diyarında...






Söz: Vüsal İbrahimov
Mus: Ruslan Səfəroğlu











#minbirmahni
#darixaram2019
Şəbnəm Tovuzlu - Darıxaram - Mahnı sözləri, Şarkı sözü, Lyrics Şəbnəm Tovuzlu - Darıxaram - Mahnı sözləri, Şarkı sözü, Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 12, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.