Sabina Selcan - Qisas - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics

Səbinə Selcan - Qisas
Mahni Sozleri - Sarki Sozu






Söz: Vüsal İbrahimov
Mus: Ruslan Səfəroğlu


Nifrətim Dünyaya Sığarmı mənim
Sankı hislərimin qatili oldun
Sən etdin bunları Sənsən Günahkar
Mənə acı yaşatmağa De haqqın varmı

Səndən qisas alacam
Yox başqa yolum
Bağlansada illərlə
Qandalla qolum

loading...
Mən çəkdiklərimin
İtirdiklərimin hesabın soracam
Səndən Qisas alacam
Sən mənim ən böyük gunahim oldun
Səni sevdiyimə nifrət edirəm
Qaraldı dünyam yox oldu sevgim
Yoxluğun cəzadı sənə gedirəm 


Səndən qisas alacam
Yox başqa yolum
Bağlansada illərlə
Qandalla qolum 
Mən çəkdiklərimin
İtirdiklərimin hesabın soracam
Səndən Qisas alacam





#minbirmahni
#sebine




Sabina Selcan - Qisas - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Sabina Selcan - Qisas - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Reviewed by noname on Ocak 22, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.