Könük Kərimova ft Aydın Sani - Bəs Mən Səni Kimdən Soruşum - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics

Aydin Sani ft Konul Kerimova
Bes Men Seni Kimden Sorusum
Mahni Sozleri - Sarki Sozu
Söz / Mus:  Aydın Sani






Aydın:

Gözlərinin qurbanı ollam
Mənə birdə elə baxma...

Könül:

Həsrətini çəkməyə neynim
Axı can qalmadı məndə...

Aydın:

Sil gözünün yaşlarını ölməmişəm
Mən hələ qorxma...

Könül:

Gəl daha çox üzmə məni
Sevgilim insaf elə sən də...
Nəqarət:


loading...
Aydin:

Sən məni hər dəfə düşüb haldan
Hər qəmli ürəklərdən soruşarsan
Sən məni hər dəfə çıxıb bağda
Güllərlə çiçəklərdən soruşarsan...
Könül:

Mən səni hər dəfə düşündükcə
Hər dəfə darıxdıqca xəbər aldım
Mən səni hər nəmli baxışlardan
Göz yaşların axdıqca xəbər aldım...


Bəs mən səni kimdən soruşum....

Bənd 2:

Aydın:

Sən məni yerlərdə adamlardan
Göylərdə mələklərdən soruşarsan
Sən məni yağdıqca yağışlardan
Əsdikcə küləklərdən soruşarsan...
Könül:

Mən səni yoldan hər ötən kəsdən
Həsrət məni sıcxdıqca xəbər aldım
Mən səni hər dəfə gələnlərdən
Boş yollara baxdıqca xəbər aldım...


Nəq:

Bəs mən səni kimdən soruşum...












#minbirmahni






Könük Kərimova ft Aydın Sani - Bəs Mən Səni Kimdən Soruşum - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Könük Kərimova ft Aydın Sani - Bəs Mən Səni Kimdən Soruşum - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Reviewed by noname on Ocak 22, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.