Lil Orxan - Ölüm alsın - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Lil Orxan - Olum alsin
Mahni sozleri,Sarki sozu



"Ölüm Alsın"
Bezdim Onun Ədalətindən
Bezdim Onun Xəyanətindən
Gülüşlərimi O Aldı Əlimdən
Bezdim Mən Yar
Ölüm Alsın Mənim Bu Yarımı
İlan Kimi Sovurur Bax Qanımı
Kədərlər Sarır 4 Bir Yanımı
Tanrım Nə Olar Al Canımı


loading...
Ölüm Alsın Bu Canımı
Ölüm Alsın Bu Yarımı
Daha Dozmey Istemirem Bilesen
Qoy Unutsun O. Adımı
Qırıb Artıq Qanadımı
Onu Görməy İstəmirəm Biləsən Biləsən


Kim Dözər De Mənim Yerimə
Özünü Qoy Biraz Mənim Yerimə
Mənim Sevincim Tək Sən İdin
Nədən Ağlayanda Güldün Kədərimə
Həyat Bağışlama Məni İstəmirəm
Özüm Öz Günahlarımdan Gizlənirəm
Bezirəm Saflığıma Qarşı Hirslənirəm
Bir Zaman Hər Şeyi İdim İndi Heç Nəyiyəm


Ölüm Alsın Bu Canımı
Ölüm Alsın Bu Yarımı
Daha Dozmey Istemirem Bilesen
Qoy Unutsun O. Adımı
Qırıb Artıq Qanadımı
Onu Görməy İstəmirəm Biləsən Biləsən






#minbirmahni
Lil Orxan - Ölüm alsın - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Lil Orxan - Ölüm alsın - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 13, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.