Lil Orxan ft Şahin Qurbanov - Gül üzümə - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Lil Orxan ft Sahin Qurbanov - Gul uzume
Mahni Sozleri - Sarki Sozu






"Gül Üzümə"


Hər Zaman Gül Üzümə
Sənə Gülmək Yaraşır
Səni Gülən Görəndə
Qəlb Həyatımla Barışır

Sənsiz Qalmışam Gözümə İnanmıram
Sənlə Olarkən Dərtlər Vidalaşır
Ruhum Cismimden Ayrılsa Belə
Səni Sevirəm Deyəcəm Sonum Olsa Belə

loading...
Həyat Küsdürüb Sərxoşam Yenə
Məni Düşünmə Sən Həyatın Gül Üzünə...
Güvən İtdi Bax Dosta Sirdaşa
Gözümün Yaşları Axdı Daşdan Daşa

Üzümə Güləndə Həyatı Sevirəm
Baxışların Deyir Mənim Üçün Yaşa....
Kədərim Ol Mənim Ammaki Getmə
Əcəlim Ol Mənim Gözümdən İtmə
Səbəbim Ol Mənim Yaşayım Yaşayım
Keçmiş Acıları Sən Diriltmə...
......................................................
Yenidən Yenidən Yenidən Sevə Bildim Mən
Yuxularımın Sakini Sən Oldun
Lakin Mən Soldum

Gözümdən Səni Çoxu Salsa Belə
Allah Canımı Mənim Alsa Belə
Səni Unutmaq Mümkün Deyil
Nəfsim Heç Kimə Etmir Meyl
İndi Ətrafım Yarı Yoldadı

Çünki Dedilər Heç Kim Köməy Olmadı
Heç Kim Oldum
Bir Vaxta Qədər Lazım İdim
İndi Didin Dərimi
Duzu Yox Əllərimin
Əllərini Uzat Çarəsi Ol Sən Dərtlərimin









#minbirmahni
Lil Orxan ft Şahin Qurbanov - Gül üzümə - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Lil Orxan ft Şahin Qurbanov - Gül üzümə - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 13, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.