Ebru Gündeş - Çağırın Gelsin -Şarkı Sözü - Lyrics




Ebru Gündeş - Çağırın Gelsin

Sarki Sozleri - Lyrics








ÇAĞIRIN GELSİN (Şarkı Sözleri)
Aylar oldu gülüşünü görmedim O benim ruhumdu nasıl özledim Anlat dostum bana ondan bahset Hasret kaldım dinleyeyim
Aylar oldu sesini duymadım O bana vurgundu görmezden geldim Anlat dostum Allah’ın aşkı için Bana ondan bahset dinleyeyim
Sen bilirsin hala bekler mi Arıyor mu teni ellerimi Tekrar baksam alev gözlerine Beni anlar mı , affeder mi
Ne zaman bitti sevdiğimiz şarkı Çal bi daha çal bi daha geldiğim bilsin
Onsuzluk yok artık söz verdim kendime Niye hala yok hala yok çağırın gelsin




--- Söz: Şebnem Sungur Müzik: Gökhan Tepe Düzenleme: Erhan Bayrak











minbirmahni
karaokesozler






Ebru Gündeş - Çağırın Gelsin -Şarkı Sözü - Lyrics Ebru Gündeş - Çağırın Gelsin -Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Ocak 31, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.