Ebru Gündeş - Çabuk Unutma - Şarkı Sözü - Lyrics




Ebru Gündeş - Çabuk Unutma

Sarki Sozleri - Lyrics






ÇABUK UNUTMA (Şarkı Sözleri)

Gecesiyle gündüzüyle Bi aşk yok oluyor Ve belki sana gün doğuyor Çünkü ben gidiyorum
Yarım kalan hevesiyle Her şey yok oluyor Ve kalbim yeniden doğuyor Ancak ben ölüyorum
Ey hayat beni bu büyük dertten Kim gelip kurtaracak Kader nasıl davranacak Onu bırak ta
Sende benden azıcık aşk kaldıysa Harcama onu sakın yapma Lazım olur yine sen akıllanınca Bence beni bu kadar çabuk unutma
Sende benden azıcık dert kaldıysa Harcama onu sakın yapma Lazım olur yaralar kapanınca Bence kendini bana unutturma



--- Söz: Sinan Akçıl Müzik: Turaç Berkay - Sinan Akçıl Düzenleme: Erhan Bayrak














minbirmahni
karaokesozler






Ebru Gündeş - Çabuk Unutma - Şarkı Sözü - Lyrics Ebru Gündeş - Çabuk Unutma - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Ocak 31, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.