Aydın Sani - Əsəb - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics

Aydin Sani - Eseb
Mahni Sozleri - Lyrics




Yenə davalarımız səbəbsiz,
Yenə mümkün deyil əsəbsiz,
Yenə də bir-biri ilə küskün
Hərəmiz bir tərəfdə üzgün.


Ona mən mələyimsən demişəm,
Ona mən ürəyimsən demişəm,
Day nə deyim ki xoşuna gəlsin?

loading...

Dəli şeytan deyir ki gedəsən
Bir dəfəlik onu tərk edəsən
Qoy indi ağlı başına gəlsin
Qoy biraz ağlı başına gəlsin..


Yenə bir haldayıq dözülməz,
Yenə bu düyünlər çözülməz,
Sən mənə səbr ver Allahım,
Yenə səndən ümid üzülməz..

Ona mən mələyimsən demişəm,
Ona mən ürəyimsən demişəm,
Day nə deyim ki xoşuna gəlsin?

Dəli şeytan deyir ki gedəsən
Bir dəfəlik onu tərk edəsən
Qoy indi ağlı başına gəlsin
Qoy biraz ağlı başına gəlsi





Söz - Mus: Aydın Sani




MinBirMahni

Aydın Sani - Əsəb - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Aydın Sani - Əsəb - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Reviewed by noname on Ocak 07, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.