Rübail Azimov - Ayrı Ayrı - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics



Rubail Ezimov
Ayrı-Ayrı - Lyrics
Söz,mus: Rübail Əzimov

Dünən axşam səni gördüm,
Göz eyni baxış ayrı
Elə çox dəyişmisənki,
Rəsim eyni naxış ayrı

Dünən axşam səni gördüm, 
Göz eyni baxış ayrı
Elə çox dəyişmisənki,
Rəsim eyni naxış ayrı

Sən gedəndən sonra yazdım, 
Bu gərəksiz mahnıları
Səni məndən xəbər aldı,
Bulud ayrı yağış ayrı

Sən gedəndən sonra yazdım, 
Bu gərəksiz mahnıları
Səni məndən xəbər aldı,
Bulud ayrı yağış ayrı
Bizi ayrı ayrı ayrı,

Yazan yazıb ayrı ayrı
Səni ayrı məni ayrı,
Yazan yazıb ayrı ayrı
Bir ümüdsüz xəyal kimi,

Cavabsız sual kimi
Soruşarlar bizi bizdən,
Səni ayrı məni ayrı
Bir ümüdsüz xəyal kimi, 

Cavabsız sual kimi
Soruşarlar bizi bizdən,
Səni ayrı məni ayrı
Sən gedəndən sonra yazdım,
Bu gərəksiz mahnıları
Səni məni xəbər aldı,
Bulud ayrı yağış ayrı
Sən gedəndən sora yazdım,
Bu gərəksiz mahnıları
Səni məndən xəbər aldı,
Bulud ayrı yağış ayrı
Bizi ayrı ayrı ayrı,
Yazan yazıb ayrı ayrı
Səni ayrı məni ayrı,
Yazan yazıb ayrı
Bizi ayrı ayrı ayrı,
Yazan yazıb ayrı ayrı
Səni ayrı məni ayrı,
Fələk yazıb ayrı ayrı
Fələk yazıb ayrı ayrı...

MinBirMahni
Rübail Azimov - Ayrı Ayrı - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics Rübail Azimov - Ayrı Ayrı - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics Reviewed by noname on Ekim 07, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.